BAȘARI PSİKOLOJİSİ

BAŞARI PSİKOLOJİSİ TANITIM SEMİNERİ

Cahil olmak mı?

Problem olan yoksa…

Cahilliğin farkında olmamak mı?

Bir bebek hayatı nasıl bile bilir?

Hayata cahildir…

Peki, kompleks yapar mı? 

Bilmediği şeyin kompleksi olur mu hiç?

Cahil olmak mı?

Problem olan bilmemek değil…
Bilmediğini kabul edememek…

Evlenmedim,

Çalışmadım,

Çocuk büyütmedim,

Bu hayatta cahil olduğum konular var desek ya…

Neden zor?

Cahil olmak mı?

Yoksa cahil olamamak mı?

Üst lig için...

Her iyi  hareket üst lige çıkartacak hazır mıyız? 

Unutulmaz bir performans sergilemeye…

Yeter ki bilmediğimizi kabul edelim...

"Öyle bir askerlik geçirdim ki ooo anlat anlat bitmez?"

"İşe ilk başladığımda senin yaşlarındayken ne süründüm bilemezsin!"

Çıraklığından keyif almayan ustalığından nasıl alabilir?

Çıraklığımızdan keyif almaya hazır mıyız?

Tüketirken aldığım keyfi üretirken almaya…

Üretmeyi seviyorum! Demeye...

"Ben böyleyim! " demekten vazgeçmeye…

Başarıyı sadece iş de aramayın! Başarı her yerde kazanılır demeye...


Peki, bunun için ne yapmalı?

Çok mu çalışmalı? Yoksa çok zaman mı harcamalı?

Yoksa vazgeçtiklerimiz mi olmalı?

Yoksa bizi vazgeçemediklerimiz mi durduruyor?

Başarıya varmama engel olan ne?

Kendim mi?

İnsan kendine nasıl engel olur?

Bazen yaptıkları ile bazen yapmadıklarıyla..

Peki, yön!

Yönümüzü nasıl bulacağız?

Yaptıklarımızın karşılığını ne zaman ödeyeceğiz?

Hedefimiz?

Hedef çizebilecek miyiz?

Hedef için neyi göze aldık? 

Yada neyden göz çektik?

Mutluluk için yapmadığım şey yok!  

Neden mutluluğa ulaşamıyoruz?

Her şey mutlu olmak için değil miydi?

Başarılı olmak için değil miydi?

O kadar şey yaptık!

Neden! 

Mutlu değiliz!

Neden!

Başarılı değiliz!

Ne için bu mücadele?

Nasıl hedefe ulaşacağız?

Diyorsak

Sizi de!

Sizi de!

Ve sizi de!

Hayatınızı baştan sona kapsayacak olan Başarı Psikolojisi Tanıtım Seminerine bekliyoruz!

İnsana katkısı;

-Hedef yönetimine yardımcı olur. Bu sebepten kişi daha istikrarlı planla ilerler.

-Yaşadığı süreçten keyif alan mutlu bir insan haline gelir.

-Başarı sağlar hayatında.

-Stratejik hareketler sergiler.

- Dününden daha mutlu ve başarılı olur.

-Yönetimde lider vasfı elde eder.






Yorumlar

  1. Başarı Psikolojisi eğitiminin almış biri olarak diyebilirim ki, hayata hiç bu kadar detaylı bakmamıştım. Çok detaya baktığımı zannederken bile. İnsana seçtiği yönün zıddında da neler olduğunu çok net gösteren bir eğitim.

    YanıtlaSil
  2. Hayattaki doğru hamleleri yapabilmek ve gercekten mutlu ve başarılı olmak için. Önemli ve cok gerekli, herkesin ihtiyacı olan bir seminer. Bende egitim almış biri olarak tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. Nurcan Temiz 28 Ekim 202228 Ekim, 2022

    İhtiyacın olanı bu eğitimde buluyorsun.yeterki samimi olarak
    aldığın eğitimin hakkını ver.Allah razı olsun
    Cigdem Afacan ve
    Nuran Öz hocalarimizdan

    YanıtlaSil
  4. Beğenilmek için yapıp, aldığımız ovguleri de başarı zannettiğimiz için başarılı olamamışiz ve dolayısı ile mutlu olamiyoruz.
    Mutluluğu herkesin hak etmesi için önce gerçek mutluluğu öğrenmesini ve bu eğitime gitmesini tavsiye ederim
    Sevgiler
    Teşekkür az gelir ama kalpten teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Yoksa bizi vazgeçemediklerimiz mi engelliyor? Uzun düşünülecek bir yazı olmuş 💯
    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Esengül Çakır28 Ekim, 2022

    Merak uyandıran bir sorular barındıran...
    İhtiyaç deşifre eden ve gideren bir yazı ve bunu destekleyen bir eğitim; Başarı Psikolojisi...

    YanıtlaSil
  7. "Problemi kabul etmek "Çözüme giden kadar

    YanıtlaSil
  8. "Problemi kabul etmek"Çözüme giden yolda insana strateji veren bir yöntem.Kaleminize sağlık..Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  9. Hayatın tam içinden geçen bilgiler in olduğu bir program.. Anlatılmaz yaşanır. İyikilerinden.

    YanıtlaSil
  10. Daha ne olabilirki diyip hadi șunuda alayım derken. Bir kez daha beni șașırtmayı başardı.

    YanıtlaSil
  11. Mutluluk için yapmadığım şey yok!  
    Neden mutluluğa ulaşamıyoruz?
    Her şey mutlu olmak için değil miydi? Başarılı olmak için değil miydi? Emeğinize sağlık teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Başarı ne kadar da anlamlı...

    YanıtlaSil
  13. Jale Oktay29 Ekim, 2022

    Çok yalın, samimi ve net bir anlatım... Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Gerçek bir amaca tutunmak, sağlam bir ipin ucundan tutmak istiyorsan. Hedeflerin için aradığın o amacı hala bulamadıysanız. O zaman bu eğitimi duymanız ve yaşamanız lazım. Hayatının her alanında başarılı olmak isteyenler için.
    Kaleminize sağlık 👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  15. Tülin Yalçın30 Ekim, 2022

    Bu hayatta hedefinize giden yolda başarı kazanmak istiyorsaniz bu eğitime bekleriz...

    YanıtlaSil
  16. Başarıyı yakalamak..

    YanıtlaSil
  17. İnsan kendine nasıl engel olur? Bazen yaptıkları ile bazen yapmadıklarıyla!!! Çok değerli bir bilgi.

    YanıtlaSil
  18. Zeynep Dilara31 Ekim, 2022

    Kaleminize sağlık🌿

    YanıtlaSil
  19. Güzel 🤌

    YanıtlaSil
  20. Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  21. Hedef için neyi göze aldık?
    Yada neyden göz çektik?
    Çok çok çok güzel bir yazı. Her cümlesi ayrı ayrı düşünülmeli, gerçekten anlarsak hayattaki pek çok probleme de çözüm buluruz.

    YanıtlaSil
  22. Işılay C.31 Ekim, 2022

    Günümüzde insanların en büyük problemi hedef ve amaç eksikliği değil mi zaten? Ne istediğini bilememek, elindekilerle mutlu olamamak, hep daha fazlasını istemekte bu problemin hayatımıza yansımaları… bu değil, bu da değil, belki şudur, o da değilmiş… Böyle böyle insanın ömrü geçip gidiyor, hedeflerini onu gerçekten besleyecek nihai bir amaca bağlayabilmek niyetiyle…

    YanıtlaSil
  23. Başarıyı nerde arıyorduk? Doğru yere uzanan bir yolculuk elinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. Kendine yatırım yapmak ve gerçeklerle yaşamak isteyen herkesin öğrenmesi ve hayatına geçirmesi gereken bilgiler. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  25. Başar zannımız hep somutta kalmıs emeğinize saglık inşAllah başarı psikolojisini dinlemek ve anlamak nasip olur

    YanıtlaSil
  26. Problem olan bilmemek değil,
    bilmediğini kabul edememek…

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkürler. başarı zannettiğimiz şey gerçek başarı olmayabiliyor
    insan zan üzerine ne kadar yaşayabilir ki... Öyle bir gerçeğe tutunmam lazım ki tüm zamanlara hükmetsin....

    YanıtlaSil
  28. "Ben böyleyim! " demekten vazgeçmeye…"
    Çünkü daha iyi versiyonlarımız var. Çok şükür. Umarım herkes keşfedebilir bunu :)

    YanıtlaSil
  29. Elinize sağlık güzel Yazı...

    YanıtlaSil
  30. Çalışmak yetmiyor ,bilinçli çalışmanın önemini anlatıyor ,başarı eğitiminden sonra attığım her adımda başıma neler gelebilir düşünerek ,önceki deneyimlerden yasalardan faydalanarak adımlarını atınca başarı kaçınılmaz oluyor …iyi ki tanıştım DTÖ ile

    YanıtlaSil
  31. Ayşe Doğan01 Kasım, 2022

    Başarı psikolojisi eğitimi aldığım günlerde, hiç böyle bakmamıştım, hiç böyle düşünmemiştim diyip durmuştum

    YanıtlaSil
  32. Elinize sağlık çok güzel yazı😊

    YanıtlaSil
  33. Zahit Yıldırım01 Kasım, 2022

    Cahil olmak mı? ...

    YanıtlaSil
  34. Narin Demir01 Kasım, 2022

    Güzel yazı olmus 😊

    YanıtlaSil
  35. Rabia Bahşi01 Kasım, 2022

    Başarı Psikolojisi eğitimi herkesin alması gereken ,hayatında farkındalık yapan bir eğitim. Insanın bir sürü hayatının yasasını öğrendiği gerçek eğitim. DTÖ ıyiki var:)

    YanıtlaSil
  36. Her iyi hareket, üst lige çıkartacak haaaazır mıyıııızzz? 💢 💯

    YanıtlaSil
  37. Başarı her yerde kazanılır 👍🏻

    YanıtlaSil

  38. Güzel yazı .. bilmediği kabul etmek büyük mesele...

    YanıtlaSil
  39. Bu eğitim hayatımın tüm yönünü, seyrini değiştirdi diyebilirim. Başarı ne demek ve ben başarının neresindeyim. Toplum bana ne söylüyor? Ama aslında başarı ne? Bildiğim pek çok şeyin yanlış olduğunu öğrenmek beni şaşırttı ancak yanlışı düzeltmek için imkanım olmasına da çok sevindim. Bu eğitimde doğru stratejilerle başarıya nasıl gidilir öğrendim. Herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  40. "Problem olan bilmemek değil… Bilmediğini kabul edememek" mesele bu. Çok net ve düşündürücü sorular .. Kaleminize sağlık 🌻

    YanıtlaSil
  41. Basari deyince insanoğlunun aklına " İş hayatı " geliyor ... Hayatımızın tek sahnesiymiş gibi... Öyle öğrenilmiş...
    Tüm sahnelerde başarı için bu eğitimı herkesin almasini isterim
    Herkese yürekten başarılar dilerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  42. Başarı doğru yolu bulup , yolda kalabilmektir keşke anlayanlardan olabilsek

    YanıtlaSil
  43. Bence mutlaka alınması gereken bir eğitim, anlayıp uygulayabilen için biçilmiş kaftan, hayatın tüm yönlerine ışık tutan bir fener…🤗

    YanıtlaSil
  44. Tamda iş yerimi açacağım sırada karşıma çıkması bu seminerin...

    YanıtlaSil
  45. Aynur Güzel22 Mart, 2024

    Hayatta bir şeyler Başaracaksın da bütün mesele başarı notunu kimden bekliyorsun kimin için başardın kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  46. Hamide Aslan26 Mart, 2024

    Hayatın tamamına çok gerçekçi bir şekilde bakmak için mutlaka alınması gereken bir eğitim.

    YanıtlaSil
  47. Eğitimin başından sonuna kendinizi,işinizi, çevrenizi yeniden gözden geçiriyorsunuz çünkü şimdiye kadar görmediğiniz bir bakış açısı ile bakmaya başlıyorsunuz.Herkesin dinlemesi gerektiği, kendim için defalarca daha dinlemek istediğim bir egitimdi.Emeği geçen hocalarıma teşekkür ederim 🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar