BAŞARI PSİKOLOJİSİ


BAŞARI PSİKOLOJİSİ

Deneyimsel Tasarım Öğretisi

“Başarı Psikolojisi” Programı Nedir?

Başarı Nedir?

İnsan neden başarılı olmak ister?

Yedi adımda başarı mümkün mü?

İnsan nasıl başarılı olur?

Başarının altın anahtarı nedir?

Kimler neye göre başarılı oluyorlar?

Benim hikayeme neden hep kaybetmek düşüyor?

Gerçek anlamda başarı nedir?

Küçükken başımıza gelen bazı olaylar, yetişkin olduğumuzda başarılarımızı etkiler mi?

Başarı ve başarısızlık kader midir? O halde kader nedir?

Bir çobanın lise giriş sınavı birincisi olması, 

Çocukluğu köy imkanlarında geçmiş bir insanın saygın bir bilim insanı olması, 

Okuma yazması olmayan bir çiftin mutlu bir evliliğinin olması, 

Kolları olmayan bir gencin yüzme şampiyonu olması, 

Gözleri görmeyen bir insanın resim yapabilmesi ve bu resimlerin dünyanın en güzel resimleri arasına girebilmesi bizi başarı üzerine düşünmeye çağırmıyor mu sizce?


Nedir Gerçek Başarının Sırları?

Başarı yada başarısızlık insanın hayatına tesadüfen mi gelir?

Tabi ki gelmez. 

Her şeyin olduğu gibi başarının da kuralları, yol ve yöntemleri vardır. 

Yolu ve yöntemleri bilmeyen, bilip de uygulamayan, başarıya götüren kaynakları heba eder.

- Nedir o kaynaklar?

- Nedir başarının yolu?

Başarı Psikolojisi kişiyi geliştiren, gelişimi yönünde stratejiler veren ve özellikle de kendisindeki potansiyeli keşfetmesini sağlayan bir seminer programıdır. 

Bireylere Kazancı Nedir?

- İnsanın dününden daha güçlü ve mutlu hissetmesini sağlar.

Hedef belirme konusunda kişiyi güçlendirir.

- Evlilikte, çocuk yetiştirmekte, sosyal ilişkilerinde etkisel bir insan yapar.

- Doğru yere doğru bedel ödemesi ile ilgili öngörü kazandırır. 

- Tekrarlayan hatalarını fark ettirir. 

- Kaliteli ilişkiler kurmasını sağlar. 

- Problem çözebilme kabiliyetini artırır. 

Kurumlara Katkısı Nedir?

- Faydalı stratejiler verir.

- Çalışanlar arası ilişkileri iyileştirir.

- Bir iş yerinde çıraklık, kalfalık, ustalık süreçlerinin nasıl olduğunu anlatır. 

- Liderlik ve yöneticilik esaslarını verir. 

- Hamleleri ve kaynakları en doğru şekilde kullanmayı sağlar. 

- Hangi departmanda hangi özelliklere sahip kişilerin çalışabileceği bilgisini verir. 

- Bolluk ve kıtlık stratejilerini anlatır. 

- Kurumsal hedef belirlemede yardımcı olur. 

Başarı Psikolojisi Konularından Bazıları Nelerdir? 

- Deneyimsel Tasarım Öğretisi nedir? 

- Süreç Yasası (Başarının Aşamaları) 

- Hamle Yasası (Başarı Stratejileri) 

- Yön Yasası (Hedef Belirleme Stratejileri) 

- Üretim – Tüketim

- Bedel - Beklenti

- Ego ve İllüzyon

- Pozitif Yaşam Becerileri

- Stres ve Motivasyon Yönetimi

Başarı Psikolojisi Programına katılmanın ön şartı; 

Kim Kimdir Programına katılmış olmaktır.

Kim Kimdir Programını alıp kendini ve etrafındaki insanların neyi neden yaptığını anlayan kişi hayatına huzur ve denge getirmek, dünüden daha mutlu ve başarılı olmak istiyorsa Başarı Psikolojisi Programına katılmalıdır…

Yorumlar

  1. Dtö hayatıma girdiğinden beri allaha şükürler olsun hayatım pozitif yönde değişmeye başladı önce kendimi sonra çevremi tanımamı sağladığı için tüm hocalarıma şükranlarımı sunuyorum

    YanıtlaSil
  2. Dtö almak, ve başarı psikolojisine kadar ilerlemek benim için gerçekten çok kiymetli, başarı psikolojisi serüvenine katılmak benim hayatımda insanları çevremi özellikle kendimi tanımamda karşılaştığım ve karşılaşacağım tüm olaylarda verdiğim tepkilerden doğru ve yanlışı vereceklerimde ise neler olabileceğini tahmin olanak sağladı. En önemlisi faydanın ve gerçeğin insanın ruhuna nasıl işlediğini gösterdi bunun için emeği olan tüm hocalarıma teşekkür edrim. Ve Nasip eden rabbime şükürler olsun

    YanıtlaSil
  3. El yordamı ile yaşamak ne kadar yorucuymuș, insanın kıyası olunca anlıyor. Hep daha iyisi varmış. Teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  4. Başarının bir yerlere varmak olmadığını öğrenmek çarpıcıydı. Çok teşekkürler kazandırdıklarınız için

    YanıtlaSil
  5. İnsan nasıl öğrenir, öğrendiklerini nasıl kolaylıkla uygulayabilir noktasında çok iyi hazırlanmış bir müfredat gerçekten. İnsanIn faydasını görüp sevdiklerine gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceği tarzda bir eğitim. Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. “ Okuma yazması olmayan bir çiftin mutlu bir evliliğinin olması, Kolları olmayan bir gencin yüzme şampiyonu olması,” demişsiniz ya öyle doğru, güzel bir noktalar ki... Çok etkilendim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Deneyimsel Tasarım Öğretisi her biri birinden faydalı eğitim seminerleri ve farkındalık oluşturan ve hayatımızda ki iliskilendirmeleri ortaya koyan ve ihtiyacımı karşılayan hayatımı toparlamama sebep olan 10 yılımı toparlayıp bugün hayata karşı güçlendiren bir eğitim ALLAH emeği geçen herkesten razı olsun

    YanıtlaSil
  8. İnsanın sağlam bir amacı olsun ki hedefini yönetebilsin. Hayatımızda başarımı istiyoruz.
    Kendinize iyilik yapıp şu eğitimi almanızı tavsiye ederim.
    Teşekkürler👍🏻

    YanıtlaSil
  9. Yol yöntem bilerek başarıya ulaşmayi konforlu hale getiren bir eğitim...
    Emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. İnsan hayata bir kere geliyor, geldiği bu hayatı da sınav adı altında tatminsiz huzursuz mutsuz geçirmemeli diyordum. DTÖ başarı bana Bu hayatta tatmin olmayı ve kalp ağrılarımın son bulmasına vesile oldu çok şükür. Bu hayatın sınavını vermek isteyen herkes katılmalı. Nefes almayı öğretiyor insana.

    YanıtlaSil
  11. DTÖ eğitimim de aldığım başarı psikolojisi eğitimi beni dünümden daha mutlu ve huzurlu yaptı karşılaştığım olaylara bakış açımı komple değiştirdi ve aslında yaşadığım şeylerin yasaların bir parçası olduğunu gördüm problemlere nasıl yaklaşıp nasıl çözmem gerektiğini bedellerimi nasıl ödemem gerektiğini gördüm bu güzel eğitim de bana destek olan hocalarıma çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Başarı psikolojisinin hayatıma girmesine izin veren Rabbime minnettarım Elhamdülillah. Bana hayatın esasında ince çizgiler üzerinde kurulu olduğunu, detaylarda saklandığını öğretti. Karşındaki insanların senin bir yansıman olduğunu öğretti. Olaylara karşı nasıl bir duruş sergilemen gerekiyor, yanlış karar verirsen başına gelecekleri az çok kestirebilme yeteneği aşıladı. Nedenler, Nicinler, Niyeler, Nasıllar gibi soruların cevabını keşfetme yeteneği verdi. Canım hocalarıma da çok ama çok teşekkür ederim. RABBİM ebeden razı olsun.
    Sevgiler Hülya Ulutaş

    YanıtlaSil
  13. İnsanın aslında gerçek sandıklarından uzak sadece gerçeği bulmasına ve içselleştirmesine izin veren bir eğitim. Bu eğitimi aldığım İçin şükür doluyum. Rabbim hakkıyla uygulayabilmeye nasip etsin inşAllah 🤲

    YanıtlaSil
  14. İnsanin kendine yapacagi en guzel yatirim bence ,hem etrafina yakin çevresine de faydasi olacak bilgiler uygulanabilir anlaşılır dilde olması, nasil vakit geçtiğini anlamadığım egitimlerde çok sey öğrendim ,once kendimi tanidim.olaylara bakışım degisti.emegi gecen herkese cok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. Basari kelimesinin anlamını kariyer ve para kazanmak olarak algıladigimiz icin ve bu uğurda yapıp ettiklerimizin de bizi mutlu edecegini zannettiğimizden komple sahte bir düzenin içinde gözlerimiz açık uykudaymisiz...
    Şimdi u y a n d ı k çok şükür ... Başarı Psikolojisi Eğitimi herkese nasip olsun isterim :)
    Ne kadar teşekkür etsek az bu eğitimi veren hocalarımıza ...

    YanıtlaSil
  16. Bugüne kadar kendim için yaptığım ilk ve tek yatırım oldu.kendi kıymetimi bile yeni farkettim,yanlış yerlere bedel ödediğimi gördüm.
    Önceliklerimi öğrendim
    Daha sakinim,farkindaligim çoğaldı iyiki bu eğitimi almışım.Rabbim nasip etti şükürler olsun.
    Hocalarımız Çiğdem Afacana ve Nuran Öze yürekten teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Hayata bakış açımın değişmesine yardımcı oldu her derste farklı bir yönümü keşfetmemi sağladı

    YanıtlaSil
  18. Başarmak dününe göre daha iyi olmak yolculuğu insanın bir ömürlük serüveni. Ne amaçla geldik ve neler başardık şu ana kadar.
    Görme engelli ressam olur mu? İnsan isterse her şey olurmuş. Elleri olmayan zenaatkar olur mu? Meğerse birileri yapabiliyorsa herkes yapabilirmiş.
    Çok güzel bir yazı. Ümit veren, iyiliğe davet eden...
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Başarı dersleri ..bir insanı çok doğru yaşadığını zannederken her ders çıkışı ağlatan ne duyurulabilir ki?
    Yıllarca beraber olduğu kişilerin ya sende birşey var, ne oldu sana dedirtecek bir değişim anahtarı
    Gidin, götürün tekrar tekrar alın:)

    YanıtlaSil
  20. "Doğru yere doğru bedel ödemesi ile ilgili öngörü kazandırır." bunu fark etmek ve yönetebilmek ne büyük ayrıcalık. Katkısı olan herkese teşekkürler. 🌸

    YanıtlaSil
  21. Ögrendigimizde fayda veren, doğru zannettiklerimizi fark ettiren bilgiyi sevdiklerimiz de duysun, öğrensin, uygulasın isteriz ya Başarı Psikolojisi programını aldıktan sonra yapmak istediğim tam olarak buydu. Öğrendiğim ve hayatımda uyguladığım her bilgi beni bir adım daha iyiye taşıdı şükürler olsun.

    YanıtlaSil
  22. Başarının stratejileri anlatan düne göre bugün ve her gecen gün farkındalığımızı arttıran bildiğimizi zannettiğimiz şeyleri bu yönüyle bilmediğimizi fark ettiğimiz bir eğitim Bize bu konuda yolumuza ışık tutan hocalarıma Teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Rayise Aslan04 Temmuz, 2022

    Başarı psikolojisi eğitimi alınca hayatımda çok şey değişti.
    Başarının ne olduğunu anladım. Mutluluk nedir.?
    Mutlu olmak insanınkendi elinde mi?
    Bunlar çok çarpıcıydı.
    Bu eğitimi veren hocalarımıza binlerce teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  24. "Amaç" tanımını yapınca tüm hedefler anlam kazandı...
    Teşekkürleeer

    YanıtlaSil
  25. Bu eğitimi aldıktan sonra hayatım tamamen değişti. Hayata bakış açım değişti. Neyi neden yaptığımı daha iyi kavradım. Hayattaki amacımı ve bu amaca yönelik hedeflerimi belirlememi sağladığı için teşekkürler. İyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  26. Meğerse, Her insan başarılı olabilirmiş.
    Önemli olan aşamalarını biliyor olmakmış. Deneyimsel Tasarım Öğretisi bize bu eğitimle bunların en detayından bütününü katkı sağlıyor. Yeter ki bir amacımız bir hedefimiz olsun.

    YanıtlaSil
  27. Aslı Sevindik Badem04 Temmuz, 2022

    İnsanın kendine yapabileceği en büyük iyilik "Gerçeğe yaklaşmak" ve hayatında bu bilgileri uygulamak. Yoksa kendine çok sahte başarıları reva görebiliyor. Emeği geçen,hayatıma dokunan her hocamdan ALLAH razı olsun...

    YanıtlaSil
  28. Başarıyı tek bir noktada değil hayatımızın tümünde nasıl başarılı olabileceğimizin yöntemlerini veren hayata karşı ufkumuzu açan hayatımın her alanında faydasını gördüğüm muazzam eğitim…
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Bu hayat yolculuğunda doğru yolda olabilmek için amaçlar ve o amaçlara uygun hedefleri olmalı insanın. Peki o zaman bizim hayattaki amacımız ne olmalı?

    YanıtlaSil
  30. Başarı Psikolojisi programına katılmak insanın hayata nasıl cevaplar, davranışlar verdiğinin bilinçli boyutta görmesine yardımcı oluyor.
    İnsanoğlu kendine bilinçli boyuta baktığında neler görmez ki.

    YanıtlaSil
  31. Esengül Çakır04 Temmuz, 2022

    Başarı Psikolojisi eğitiminde not aldığım defterim baş ucu kitabı derler ya hani öyle olmuştu benim için. Hala da öyle. Çünkü çok özenli hazırlanmış, çok öğretici bir müfredatı var insanın hayatına dokunan. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  32. Başarılı olabilmek her insana nasip olmaz. Ama her insan başarabilir mi? Bunun da cevabı var. Doğuştan kör bir insan hiç görmediği objelerin resmini görmüş gibi nasıl yapabiliyor? Bu bilgiyle ilgili farkındalık sağlayanlara teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. Her hedefe nasıl ulasabilecegimizi anlatan bir eğitim. Ticaret, ilişki, annelik, aslında herseyin nasıl birbiriyle bağlantılı olduğunu anlatan. Stratejileri uygulandığında başarının kaçınılmaz olduğunu sahitliklerle görüyoruz.

    YanıtlaSil
  34. HEDEFİ olmayan insan dümeni olmayan gemiye benzer, denizin ortasında oradan oraya savrulur demişti hocamız. Bu söz eğitimden sonra kulağıma küpe oldu.. İyi ki dahil olmuşum dediğim bir eğitim. hocalarıma tesekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Tülin Yalçın05 Temmuz, 2022

    Bp
    İnsanın hayatında kırılma noktasi vardır ya işte başarı psikolojisi eğitimi o noktalardan biri.İnsanin kendiyle yüzleşip neyin aslında ne olduğunu anladığında hayata başka bakmaya başlıyor.Bu sebepten bu eğitimi herkese tavsiye ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  36. Başarı diyince insanin aklina ilk gelen iyi bir okulda okumak yada iyi bir iş havalir bir arabası olması acaba bunlar başarımıydı öyle göruniyordu. Peki gerçek basarı ne demek olduğunü başarı pikolojisinde örendim
    helede siyah ve beyaz dersinden sonra oturduğum sandalyeden kalkamadim. Ders bittikten sonra benim hedefim yönum tam zıttındaymiş. RABBIM ölmeden bunları örediğim içinsana şükürler olsun. MERYEM.

    YanıtlaSil
  37. Merhaba
    Başarılı yada başarısız ! Neye göre ? Kime göre ?
    Benim başarımı kim belirliyor yada başarısızlığımı?
    Herkesin başarı anlayışı farklı olduğu için birilerine göre başarılı birilerine görede başarısız olacağım belli ki !!!
    Gerçek Başarıyı öğrendikten sonra bunları yazabiliyorum açıkçası. Herkes bilsin isterim gercek başarının ne demek olduğunu. Basari adi altinda kendimize yük ettiğimiz pek çok şeyin sahte olduğunu bilmek insanı muthis hafifletiyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Çok çok güzel anlatılmış.. Tebrikler 👏

    YanıtlaSil
  39. Hayat subjektif değilmiş. Başarı olmak yada olmamak kader değilmiş. Bunları Deneyimsel Öğretinin Başarı Psikolojisi dersinde öğrendim. Meğer hayat insan ayırmazmış. Çok kıymetli bilgiler. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  40. İnsanın detayda başarılarını ve başarısızlıklarını nasıl design ettiğini anlamak isteyenlerin kesinlikle kaçırmaması gereken bir eğitim. Neyi neden yapmışım ? Neden böyle bir atak yapmisim ? Nasıl düzeltebiliriz ? Başarılı olmak istiyorsaniz kaçırmamanızı öneririm...

    YanıtlaSil
  41. Başarı size göre nedir? Nasıl tanımlarsınız diye soruyorlar... Sonra da sil baştan başarıyı tanımlayıp insanın "başarılı"olması için ne yapması gerektiğini detay detay anlatıyorlar... Vallahi bu eğitimi aldıkça olayın sonuçtan ziyade süreçle ilgili olduğunu daha iyi anladım. Başarılı olmak, başarmak ile ilgili kesin net hap bilgiler almak isterseniz bu eğitime gelin derim.

    YanıtlaSil
  42. Sürdürülebilir başarı için stratejilerin verildiği, başarısızlıklarımızın nedenlerinin paylaşıldığı bir program. İş kurarken, çocuk yetiştirirken, yönetilirken, yönetirken, evlilikte... 👍🏽

    YanıtlaSil
  43. Bu eğitimde en çok etkilendiğim ve faydalandığım 2 gerçek var. Yön ve amaç... Bu hayatta ne yaparsan yap yönün ve amacın yoksa iyi bir sonucun olmuyor. Sonu ise yazık bir hayat... Güzel sonuç nasıl alınır öğrenmek istiyorsanız mutlaka bu eğitime katılın.

    YanıtlaSil
  44. Bir ev hanımının başarı psikolojisi eğitiminde olmasına anlam veremeyen çok insanla karşılaştım.basarinin sadece iyi bir üniversiteyi kazanmak ya da iyi bir yerde işe girmek olarak gören çok insanla karşılaştım. Ne zaman ki başarı psikolojisi eğitimini aldım, almadan önceki hayatımda ne kadar zorluklar yaşamışım diye düşündüm. İnsanın neyin neden olduğunu bilmesi , karşılaştığı bir problemde nerede ne tepki vermesi gerektiğini bilmesi kadar konforlu bir durum yokmuş 🌿🌿 ve burada anlatılan bilgileri her kesimden insan hayatında heryerde uygulayabilir. Çok şükür ki bu bilgileri duymak nasip oldu...

    YanıtlaSil
  45. Basari Psikolojisi eğitimini aldıktan sonra hayata bakış açım büyük oranda değişti. Neyi neden yaptığımı daha iyi anladım bu sayede. Benim için en çarpıcı konu bedel oldu. Ve öncesinde belirsizlik içerisindeyken şuan yasaları uygulayarak daha konforlu bir hayat yaşıyorum. Hocalarıma da çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  46. Bircan Ç.25 Mart, 2024

    Gerçek Başarı nedir? İnsan Gerçek başarıya nasıl ulaşır? Çok güzel anlatılmış teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Bu hayatta herkesin amacı ortak, mutlu ve başarılı olmak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar