İLİŞKİLERDE USTALIK

İLİŞKİLERDE USTALIK

Deneyimsel Tasarım Öğretisi

"İlişkilerde Ustalık"  Programı Nedir?

-        Kolay uygulanan

-        Uygulayan herkesin fayda göreceği

-        Etrafına fayda vereceği

-        Gerçek bilgiler içeren bir programdır

Faydası Nedir?

-        İkna kabiliyetini geliştirir

-        Liderlik özellikleri kazandırır

-        Problem çözme marifetini geliştirir                                   

-        Sağlıklı ilişkiler kurmanın yol ve yöntemini gösterirken, buna engel olanın da ne olduğunu fark ettirir  

-        Kişinin kendi hayatının kahramanı olmasını sağlar                        

Hangi Sorulara Cevap Verir?

-        İlişkilerimin bugünkü durumu ne?

-        İlişkilerimi nasıl daha kaliteli hale getiririm?

-        Seçim kalitemi nasıl arttırırım?

-        Karar verirken nelere dikkat etmeliyim?

-        İnsanlara fayda vermek ne demek?

-        Bu hayatta bulunduğum yerde faydalı bir insan mıyım?

-        Değişim ve dönüşüm nedir?       

-        Değişmek ve dönüşmek arasındaki fark nedir?

-        Günlük hayatımda çok enerji harcıyorum. Enerjimi harcadığım yer doğru mu? Ya yanlışsa!

-        Bu hayatta ödediğim bedeller gerçekten ödemem gerekenler miydi?

-        Beklentilerim neden karşılık bulmuyor?

İlişkilerde Ustalık Programı, kişiye farkındalık sağlar ve daha birçok soruya cevap verir.

Hatalarından dönme ile ilgili ve bulunduğu konuda ilerleyebilmesi için stratejiler verir.

 

İlişkilerde Ustalık  Programının İçeriği Nelerdir?

-        Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?

-        İletişim ve ilişki nedir?

-        İletişim ilişkiye nasıl dönüşür?

-        İletişimin çeşitleri nelerdir?

-        İlişkilerdeki tekrar eden problem sebepleri nelerdir?

-        İlişkilerin yasası nasıl işler?

-        İletişim kurarken kullanacağım stratejiler nelerdir?

-        Nasıl uygulanır?

-        Nelere dikkat edilir?

-        İkna nedir?

-        İkna gücü nasıl artar?

-        İletişimde bedel nedir?

-        Her bedel işe yarar mı?

-        İnsan mutlu olması ile beklentisi arasındaki ilişki nedir?

-        İlişkilerde beklenti yönetimi nasıl yapılmalıdır?

-        İletişimin boyutları  

-        Sahnede sunum yaparken etkili teknikler nelerdir?

 

Doğru iletişim kurmak sağlıklı ilişki kurmayı sağlar.

Ben hangi ilişkimde neredeyim?

Bu sonuçları elde etmek için ne yapıyorum?

Elde ettiklerim beni tatmin ediyor mu?

Etmiyorsa o zaman ne yapmalıyım?

Hayat bize soru sorar ve cevap bekler…

Doğru cevap verebilmenin yolu soruyu doğru okumaktan geçer. İlişkilerde Ustalık Programı insanların karşılaştıkları soruları doğru okuyabilmesini sağlayan, öngörü kazandıran ve uygulanabilir bir programdır.

İlişkilerde Ustalık Programına katılmanın ön şartı; Kim Kimdir Programına katılmış olmaktır.

KimKimdir Programını alıp kendini ve etrafındaki insanların neyi neden yaptığını anlayan kişi hayatına huzur ve denge getirmek istiyorsa İlişkilerde Ustalık Programına katılmalıdır…


Yorumlar

  1. Çok faydalı içerik bulunuyor , çalısanlarım için düşündüm almayı

    YanıtlaSil
  2. Hayatımızda anlık değil de, toplamda faydayı istiyorsak. Problemlerimizin nerelerden kaynaklandığının da cevabını duymak istiyorsak “ ilişkiler de ustalık eğitimi “ diyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Bildiğimizi zannettiğimiz ne çok şey var şu hayatta! En başı iletişim ve ilişkinin çektiğini söylemek yanlış olmaz sanırım şu yazıyı okuyunca. Öğrenenlerden olabilmek umuduyla...

    YanıtlaSil
  4. İnsan neden yanılır ve neden başarılı bir ilişki yürütemez. Hepsi ve daha fazlası bu seminerlerde. İyiki tercih etmişim demek için...

    YanıtlaSil
  5. İletişim adını görünce amaan ben zaten biliyorum dediğimiz ama öğrenmeye başlayınca pede bir şey bilmiyormuşum dediğimiz bir eğitim

    YanıtlaSil
  6. Gerçeği uygulayan,uyguladikca iyileşen, iyileştikçe fayda verenlerden olmak dileğiyle... "Gerçek" iyileştirir.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. İnsanın kaliteli iletişimin sırlarını , ilişkilerindeki güçlü bağı kurabilmenin sırlarını, problemlerinin sebeblerini bulabiliyor olması büyük bir konfor. Şu zaman da şu bilgilere gerçekten ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
  9. Bu eğitimi alana kadar hep diğer insanlardan şikayet ederdim, iyi niyetle onlar daha iyi nasıl olurlar diye düşünür, onları değiştirmeye çalışırdım, sanardım ki onlar değişirse ben daha mutlu olurum, halbuki ben değişince dünya değişiyormuş anladım.

    YanıtlaSil
  10. Tüm ilişkilerimde çok önemli detaylar fark etmemi sağladı
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. Iletişimin konuşmaktan ibaret olmadığını aynı zamanda insan yetiştirmek olduğu anlatan. Marifetlendiren ve farkındalık oluşturan bir seminer. İyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  12. Bu kursa kızlarımın ısrarı üzerine katıldım.şunu anladımki hayatım boyunca çok yanlış yerlere bedel ödemişim. çok zor sıkıntılı günlerim oldu,genç yaşta bu kurs ile tanışmayı isterdim.o zaman hayatımın çok kolay ,daha mutlu daha verimli,daha, daha,....iyi olması kesindi.o yüzden gençler bu güzel imkanları çok iyi değerlendirin ve yaşamınızı güzelleştiren.yani daha kolay bir yaşam seçmiş olursunuz.Bu kursa emeği geçen bizleri güzelleştiren hocalarımıza Allah uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. İlişkilerime yeniden bakmamı sağladı bu program... Iyi o gün yolum oraya düşmüşte sosyal aktivite olsun diye gittiğim dersin bana bu kadar iyi geleceğini tahmin etmezdim.

    YanıtlaSil
  15. Her insanın ihtiyacı olan bir eğitim.

    YanıtlaSil
  16. Müfredat müthiş ...
    Yöntem veren tek eğitim ...
    Bir egitim aliyorsunuz, haftada 1 gün 3.5 saat, toplamda 2 ay. Ve hayatinizin geri kalan kısmını farkında olarak yaşıyorsunuz. Neyi, neden yaptığınızı yada neden yapmadığınızin sebeplerini buluyorsunuz.
    Bir insan daha ne isteyebilir ki !
    Herkes alsin lütfen ...
    Hayat aynı şeyleri iki kere kaybedecek kadar süre vermeyebilir bize :)

    YanıtlaSil
  17. Bu harika bilgileri ,Türkiye den kalkıp Hollanda ya getiren hocalarıma minnettarım.İlişkileri yönetebilmenin bu denli konforlu olduğunu geçte olsa öğrendiğim için hergün Allah a şükrediyorum.

    YanıtlaSil
  18. Hollanda ya kadar bu eğitimleri taşıyan hocalarıma minnettarım.Keşke gençken alabilseydim bu eğitimleri dediğimde oluyor fakat keşke sözünün yersiz bir söz olduğunu biliyorum.Tüm davranış ve kararlarımı büyük ölçüde yönetebilmek ne kadarda rahatlıkmış…

    YanıtlaSil
  19. “Bu hayatta bulunduğum yerde faydalı bir insan mıyım?“ sorusu çok sarsıcı bir soru gerçekten. Hayatın içinde unuttuğumuz pek şey oluyor. Bu eğitim insana kendi dünü ve bugününü irdelemeyi, insana doğru soru sormayı ve her şeyden önce ona sorulan soruları doğru Anlayabilmeyi ve cevaplamayı öğreten bir eğitim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Karmaşık hale getirdiğim hayatıma Deneyimsel Tasarım Öğretisi 2015 te girdi.

    Iyi ki hayatima girmis...
    İyi ki arkadaşımın aklına düşmüşüm ve beni seminere çağırmış...
    İyiki eğitim almaya karar vermişim...
    İyiki gördüğüm faydayı insanlara da vermeye karar vermişim...
    İyi ki ...
    Kısaca iyikilerimi arttırdi. Ve keşkelerim azatti..

    Mutluluk ve huzur tek basina yasanan duygular degildir. O yuzden hep beraber mutlu ve huzurlu yasamamiz icin herkese tavsiye etmeye devam edecegim...


    YanıtlaSil
  21. İsteklerime göre hareket ettiğimde beni nereye götürür? Gerçek ne? Her iletişim ilişkiye dönüşmeli mi? Nasıl oluyor da çocuğumuz, eşimiz, arkadaşımız bize nankörleşiyor, zalimce davranıyor?
    Problemlerimizi fark edip, onlara çözüm bulabildiğimiz bir eğitim.
    Hayatımızda; marifetlenip, edilgen değil de etken olabilmek için.. konforlu bir hayat için.. 'İlişkilerde Ustalık' Programına katılmanızı tavsiye derim.

    YanıtlaSil
  22. KimKimdir eğitimiyle insanı yani kendimizi tanıyıp sonra da İlişkilerde Ustalık eğitimiyle iletişimin ilişkinin ne olduğunu öğrenip içine insanı yerleştirince Zaten var olan sebep sonuç ilişkisini bizler de kurabilir oluyoruz. Ve bunu yapabilmek çok konforlu biliyor musunuz? Bu yazı vesilesiyle tekrar teşekkür etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  23. İletişim ve İlişki ne kadar farklıymış meğer 🤓

    YanıtlaSil
  24. Her kurda, bu hayatta ne yapmış olabilirim ki bu eğitimden nasiplendim dedirten her seviyesi ayrı farkındalık kazandıran bir dönüşüm yolculuğu

    YanıtlaSil
  25. Bu eğitimi aldıktan sonra hayatımda olumlu değişim ve dönüşümler oldu. İletişimin konuşmaktan daha fazlası olduğunu, ilişkinin tek boyutu olmadığını kısaca bildiğimi zannettiğim şeylerin gerçeklerini öğrendim. Bu benim dünümden daha iyi olmama katkı sağladı. Çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  26. İmkanlar iyi birşeymis sanırdım. Halbuki her imkan benim marifetimi beklentimi arttiran şeymiş. Teşekkürler Deneyimsel Tasarım Öğretisin de emeği geçen herkese

    YanıtlaSil
  27. Rayise Aslan04 Temmuz, 2022

    İlişkide ustalık eğitimi çok çarpıcı bilgilerle donatılmış.
    Gerçekten ilişki ne?
    Kimlerle doğru ilişki kurmalıyız?
    İkna ne demek?
    Bu bilgiler hayatta her yerde kullanabileceğimiz çokkk önemli bilgiler.
    Ben herkese tavsiye ediyorum.
    Mutlaka öğrenilmeli bunlar.
    Hocalarıma burdan binlerce teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  28. Konum-durum denetimi yapmamı sağlayan harika bir içerik İlişkilerde Ustalık !!!

    YanıtlaSil
  29. Hayatımızda toplam faydaya ulaşmak istiyorsak. Yaşadığımız problemlerin sebeplerini bulmak istiyorsak.
    Kimlerle iletişim kurup, kimlerle ilişki kuracağımızın yönetimini bilmek istiyorsak.
    O zaman ilişkiler de ustalık eğitimi :) diyorum.

    YanıtlaSil
  30. Aslı Sevindik Badem04 Temmuz, 2022

    Gerçeği uygulayan,uyguladikca iyileşen, iyileştikçe fayda verenlerden olmak dileğiyle... "Gerçek" iyileştirir.

    YanıtlaSil
  31. Alev Sabuncuoğlu04 Temmuz, 2022

    Konuşarak her şeyi zannettigimiz bu zamanada gerçek iletişimi ve ilişkiyi anlatan uygulanabilir bir seminer :)

    YanıtlaSil
  32. Kaçıncı alışım bu eğitimi her seferinde hayatımın bambaşka noktasına dokunmuştur. Gerçeği öğrendikçe uyguladıkça insan hem ilişkilerinde hem de kendi hayatında ustalaşıyor.

    YanıtlaSil
  33. Ilişkide ustalığa programına katıldığımız da insan kiminle iletişim de, kiminle ilişkide olacağını daha açık bir bilinçle karar verebiliyor. Nihayetinde insan oğlu sürekli birileri ile konuşmak zorunda olduğu için bu İlişkide Ustalık programına katıldıktan sonra insana farklı pencereden bakmasını sağlıyor.

    YanıtlaSil
  34. İlişkilerde ustalık
    2015 girdi hayatima iyi ki girmiş
    iyi ki kızımı takip etmişim kızım takip ederken nasıl bir yere gidiyo diye kedimi iletişimin sınıfında buldum daha önce hiç duymadiğim şeyler duydum o kadar iyi geldiki ders bitti ben sınıftan çıkamadim hep devam etsin istedim çünkü insan geçekleri duyunca huzur buluyor.
    o kayit olup cıktim her hafta ders saatini iple çekiyodum çok şükür.
    Deneyimsel tasarim öretisinin kurucusuna çok duaciyim iyi ki var.

    YanıtlaSil
  35. İletişim ne demek bildiğimizi zannettiğimiz ve gerçekleri göremediğimiz bir dönemdeyiz. İlişki ağım var zannedip, kör düğüm olmuş bir yumağın içinde ucu bulmaya çalışıyoruz. Tabii ki işin içinden çıkamıyoruz. Nasıl işin içinden çıkarız bize öğretenlere minnet borçluyuz. İyi ki Deneyimsel Öğreti var.

    YanıtlaSil
  36. Esengül çakır05 Temmuz, 2022

    Seçim yapmayı çok basite alıyoruz ama aslında her anımızda yaptığımız seçimlerimiz geleceğimizi design ediyor. İlişkilerimizde daha neler neler var buna benzer bilmediğimiz, doğru bildiğimiz yanlışlar... İnsanı düşündüren ve bilincini açan daha kaliteli seçimler ve dolayısıyla daha kaliteli bir hayat desin etmesini sağlayan bir eğitim programı. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  37. İnsanları tanımadan ilişki kurmak, insanın kendi kendini kandirmasindan başka birşey değilmis.

    YanıtlaSil
  38. İletişimin ne olduğunu insanlarla aramıza koymamız gereken sınırı bu eğitimle öğrendim.
    Herkesim faydalanması ve alması gereken müthiş bir eğitim.

    Yoksa siz hala bu eğitimi almadınızmı?

    YanıtlaSil
  39. Hayatta iyi ki katıldım diyeceğiniz insanın hayatına dokundan çok güzel bir seminer👍🏻

    YanıtlaSil
  40. Son yıllarda en çok duyduğumuz kelimelerden biri de iletişim. Her yerde ücretsiz seminerler veriliyor ama herkesin en büyük problemi iletişim. İletişim hayatta herşey de önemli. Çünkü herşeyle iletişimin var, kendimle de ancak bu iletişim nasıl bir iletişim, nerede hangi hataları yapıyoruz bilmiyoruz. O sebeple ilişkileri iyi anlamak ve doğru ilişikiler kurmak için bu eğitime ihtiyaç var

    YanıtlaSil
  41. Bu eğitime katıldığında çok şaşırmıştım. Hiç bir yerde duymadığım bilgileri duymuştum. Kendime karşı da son derece bilinçli olmama vesile olmuştu. Herşey için dış dünyadaki insanları suçlarken kendi yanlışlarımla yüzleşmiştim. Bana çok faydası oldu, herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  42. İlişkilerimdeki dengesizlikleri, etrafımda zalimlestirdigim insanları fark etmemi ve kendimi zaman zaman ne kadar da gereksiz önemsediğimi apaçık görebilmemi sağlayan bir eğitimdi
    Emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. Zeynep Dilara05 Temmuz, 2022

    Gerçekten ilişki ne demek? İletişim ne demek? Bildiğimizi sandığımız bu kelimeleri aslında bilmediğimi fark ettiğim yer. Öğrenince de problemlerimin çıkış noktasını gördüğüm yer...İlişkilerimi kaliteli hale getirmem için yol gösteren çok özel bir program.

    YanıtlaSil
  44. Deneyimsel Tasarım'da bir kurs daha bitti. Burada aldığım eğitimler ile ilgili birkaç söz söylemek istiyorum. "Keşke bu eğitimi henüz gençken alsaydım."diyorum.Geç de olsa ne kadar faydalandığımı söylemeyi borç biliyorum. Neden başıma geldiğine anlam veremediğim bazı bedellerimle ilgili ,gözlerimin önünde bazı perdeler açıldı ve bedel koleksiyonumdan bazı -çok ağır-olanlara bakışım yumuşadı.Tepkileri göze alarak aldığım bazı kararların doğruluğuyla ilgili soru işaretlerim silindi.Neden bana bu kadar nankör olabildiğini aklıma kabul ettiremediğim bir yakınımı anlayıp daha yumuşak bakabildim.Insanları - ve tabii kendimi de- daha iyi tanımaya başladım. Çok hoşuma giden bir konu da bu öğretinin, yıllardır emek verdiğim Kur'an'a birebir uyması oldu. Daha yazabilirim ama bu kadarla yetineceğim. Bu sistemi kuran her kimse O'na ve derslerine katıldığım hocalarıma teşekkür ü borç biliyor ve öğretinin yayılarak devam etmesine dua ediyorum

    26 Haziran, 2022

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem ileri05 Temmuz, 2022

      Hayat bize sorular sorar ve biz doğru cevap verene kadar sorular yeniden gelir. İletişim eğitimi hayata insanlarla olan ilişkilerde bize fener tutuyor. İnsana fayda vermeyi amaçlayan bir eğitim ..

      Sil
    2. naile nazlıkaya05 Temmuz, 2022

      İnsanın hayatındaki tüm alanlarını toparlayan bir eğitim. Neyi neden yaptığını biliyor olmak, müthiş bir konfor.

      Sil
  45. Nermin Yaman05 Temmuz, 2022

    Hiç bilenle bilmeyen bir olur mu?.

    YanıtlaSil
  46. Günlük hayatta insan ilişkilerinde, iş ve aile ilişkilerinde, karşılaştığımız her olayda durumları anlamak ve doğru kavramak, empati kurabilmek, anlaşılabilir ve net tepkiler verebilmemiz adına kurulmuş mükemmel bir eğitim

    YanıtlaSil
  47. Hayatta bize sorulan soruları doğru okuyup cevaplayabilmek için bilinç açıklığına ihtiyaç var.

    YanıtlaSil
  48. Bütün hayatımı değiştiren eğitim ilişkilerde ustalıktan öncesi ve sonrası var benim için. Kendinizi değiştirmek için dinlediginizde ve eğitime gittiğinizde kesinlikle karşılığını veren bir eğitim. İyi ki gitmişim.

    YanıtlaSil
  49. Hiç bilenme bilmeyen bir olur mu? İnsan olduğu her yerde iletişimin kalitesi arttıran çok kıymetli Stratejileri veriyor.

    YanıtlaSil
  50. İyi ki bu eğtime katıldım , iyi ki hayatımda Deneyimsel Tasarım Öğretisi var. Bütün hayatımızı toparlayacak bir eğitim gerçekten.

    YanıtlaSil
  51. Hayatımda karşılaştığım soruların cevabını bulduğum bir program... Hayatın anlamını anlatıyor derler ya evet! Hem de anlaşılabilir basit ve insanın her yönü ile test edebileceği pratiklikte.

    YanıtlaSil
  52. Bana farkındalık sağlayan, hayatımdaki hata tekrarlarımı idrak etmeme yardımcı olan çok kıymetlı bir eğitim oldu. Emeği gecen herkese tşk ederim

    YanıtlaSil
  53. Leyla Ergül05 Temmuz, 2022

    Gerçeği bilmek büyük bir konfor .Bu eğitim iletişimin gerçeğinden bahsediyor.Çok faydalı ve hayatın içinden bir eğitim. Çok teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  54. S. KAYIŞKAN05 Temmuz, 2022

    Hayat bize her an soru sorar ve cevap bekler. Doğru soruya doğru cevabı verebilmek için… ilişkiler de ustalık eğitimi 💪🏻

    YanıtlaSil
  55. Hayatımın her anına ışık olan eğitim ... Önünü görmek isteyenlerin acil başlamasını tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  56. insanları nasıl tanıyabileceğimiz onlarla nasıl iletişim kurabileceğimiz insanlarla olan iletişimimizi geliştirmemizi sağlayabilecek bir ders insanın kendini geliştirmesinde yardımcı,sakinliğimizi ve duygularımızı kontrol etmemizi sağlıyor Allah nasip ederse bu dersi alıp insanlara olan bakış açımı değiştireceğim.

    YanıtlaSil
  57. Çok etkileyici ve kaliteli bir yazıydı

    YanıtlaSil
  58. İçeriğini bilmeden ne anlatılıyormuş merakımı yenmek için geldim bu eğitime. O sırada etrafımdaki ona buna şuna kulp buluyor özellikle de insanların hal ve davranışlarından şikayet edip homurdanıyordum. Zamanla gördüm ki problemin kaynağı onda bunda şunda değilmiş problemin kaynağı benmişim. Bu eğitim bana şikayet ettiğim ilişkilerimdeki "beni" gösterdi. Ters giden birşeyler var nasıl düzeltilir diyorsanız, arayıştaysanız, merakınızı yenmek için İlişkide Ustalık Seminer'ini kaynağında deneyimleyin derim.

    YanıtlaSil
  59. İnsan hemen her konuda ustayı seçer işi olsun diye. Ancak ilişkide ustalık meğer en önemlisi imiş. Ben ilişkilerimde nasıl biriyim, neden böyleyim, neyi az yapıyorum, neyi çok yapıyorum da, değerli yada değersiz oluyorum, soruların cevabını aldım bu eğitimde.

    YanıtlaSil
  60. Bu eğitimi almadan önce yaşadığım sıkıntıların başkalarından kaynaklandığını düşünüyordum. Aslında insanın kendisine dönüp bakması gerekiyormuş. İletişim, ilişki nasıl kurulur, insana bilinç açıklığıyla hareket etme, sebep sonuç ilişkisi kurma, ihtiyaç ve istek arasında ki farkları açıklayan harika bir ilim. Çevremde ki herkese tavsiye ediyorum. Çok faydasını gördüm.

    YanıtlaSil
  61. Hayatımda çok büyük değişikliği oldu

    YanıtlaSil
  62. İletişimi konuşmak sandık yanıldık. Konuşarak herşeyi çözeriz sandık yanıldık. Problemi hep dışarıda aradık olaylara takıldık. Ve daha niceleri taki bu eğitime kadar. İnsanın hayatında kesinlikle farkındalık oluşturan ve kolaylaştıran bir seminer.
    Emeğinize sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  63. İletişimi konuşmak sandık yanıldık. Konuşarak herşeyi çözeriz sandık yanıldık. Problemi hep dışarıda aradık olaylara takıldık. Ve daha niceleri taki bu eğitime kadar. İnsanın hayatında kesinlikle farkındalık oluşturan ve kolaylaştıran bir seminer. Emeğinize sağlık 🤗

    YanıtlaSil
  64. Hayatımdaki problemlerin çözümü için idael..

    YanıtlaSil
  65. Bu eğitimle ilk farkettiğim şey; hayat boyu doğru sorular sormadan havada uçuşan cevapların peşinde koşmuş olduğumdu. Eğitimden sonra ise artık elimde bir ölçü vardı; her doğru cevaba doğru soruları sormakla ulaşırız. İnsana fayda verenler sağ olsunlar…

    YanıtlaSil
  66. İyikimiz🌸 Yıllarca yanındaki eşini anlayamamış biri olarak eğitimlerin tüm kurları bittikten sonra eşiyle yeniden tanışan bir ben😊 Yıllarca ne çok yorulmuşuz şu hayatta..Bu bilgilere sahip olmak ve uygulayabilmeye çalışmak çok kıymetli. Nasıl daha iyi oluruz şuan hep bunun çabasindayiz. Ne kadar şükretsek az.

    YanıtlaSil
  67. Merve - ilişkilerde ustalık.. herkesin en az bir kez alması gereken bir eğitim .. İlk defa bir eğitimde kafamda herşey oturdu, işin mantığını nasıl olması gerektiğini anladım. Hiç bir şey havada kalmadı.. Gizzıt, bedel,, bilmediğimiz ne çok şey varmış.. başarıyı heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  68. Yaşın kaç olursa olsun keşke daha önce alsaydım dedirten bir eğitim. İlişkilerini iyileştirmek isteyen herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  69. Bir insanın hayatını iyileştirmesi için sunulan en doğal tedavi yöntemi. Acilen Yakalayın derim.

    YanıtlaSil
  70. Bircan Ç.25 Mart, 2024

    En yakınımdaki ile nasıl iletişim ve ilişki kurarım, çok kıymetli bir süreç

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar